Tuuut Tuuuuuuutt

Sitter just nu och ska kööra biiil, så länge jag orkar! Hörs sen ;)
Akta där ute på vägarna hahah!

(Bild ifrån sommras ute på vägen)


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Gabriella

SV: Åh tack ska du ha! Här är det bara bra, är ledig. Dock är det kallt, men funderar på att få mig lite frisk luft ändå=) Hoppas du mår bra! Att det ska ta sån tid innan allt klaffar. Är jobbigt när något krånglar å stör. Men hoppas det löser sig som sagt! Snart kanske jullov vankas?=) Åh ja, Oskar Linnros låt som du skrev där nedan är så himla bra! Älskar den! Och slutet är så sorgligt, jag blir ledsen varje gång jag hör det. Har träffat vänner, varit på en bra spelning å varit på graven i helgen. Vad har du gjort? Kram

2010-11-23 @ 18:27:44
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0