Första advent

Då var man hemma igen, va med min syster son i Globen och shoppade julklappar till Mamma, Syster och såklart fick Milton nått också. Ska slänga in en bild på det sen, men de ligger inslaget just nu haha! Hatar denna snö när man är ute med barnvagn inte kul!!! Lika väl som bilar behöver komma fram,behöver barnvagnar kunna komma fram!



Åkte iallfall hem igen, och ut med mamma hjälpte henne att handla hem. Fick med mig Strumpbyxor och massa Strumpor för jag är jätte duktigt på att slarva bort det (a). Nu ska jag ada, fixa naglarna, laga mat och kolla på tv kl 20:00 då det avgörande i Ensam mamma söker är!!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: victoria

härligt att höra!

jo, själv är det toppen med mig :)

mycket plugg i skolan men det får man ta ;)

spelat bil bingo ännu ? ;)

2010-11-28 @ 18:31:12
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0