Godmorgon falun

Nyvaken och lånar datan medans emelie duschar. Igår hoppade jag av i Borlänge istället för Falun. Åkte till donken, sen vidare ända till Filipstad eller va det nu hete? Emelis tjejkompis skulle snacka lite med sin kille och häma saker. Men nja så bra gick det dess värre inte för oss som satt och väntade. Värsta hemmafesten va va dom andra killarna hade dära med typ tio killar och två fjorisbrudar, de e ju lyckat. Konstiga killar vare i alla fall måste jag säga. Va väl hemma runt halv 2-2 tror jag klockan blev,kallt som fan i alla fall.

Tågresan gick bra förutom att en kärring va irreterande och någon snubbe satt och lyssna på samma samma samma låt minst 5 ggr lite irreterande, men jag kom fram i alla fall hihi.



Nej nu ska ja ta och klä på mig och se vad som händer idag, ska iallafall fixa bilder som ja kan visa er när jag kommerhem, ha så kul så llänge puss på er!

P.s GRATIS STOREBROR BASSAM PÅ DIN 20 ÅRS DAG!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Becca med C

Min första sommarflört fick jag förra sommaren. Jag jobbade då i umeå, på min mosters camping. Jag ville verkligen aldrig åka därifrån, för att jag ville fortsätta träffa honom. Idag så hörs vi till & från på msn - vilket är synd! Han var en grymt bra kille!



Älskar förresten dina headers! Vilket program använder du :)? Kramisar gumman <3

2010-03-02 @ 14:50:05
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0