Hittat mina blllåååaaa skooor!

Igår så träffade jag älskade Bassam i stan och följde med honom tills hans arbetsintervjuv haha men det slutade med att han drog där ifrån. Kul att få se honom iallafall, och framförallt i stockholm. Sen så var jag på kyrkogården och la en blomma hos mammas släkt sen hos Storebror.

Idag;

Hemma igen, va ute med mamma idag och fick med mig ett par blåa skor hem och en föddelsedags present till min prinsessa som fyller år snart. Fick även hem min Parfym idag, slänger in bilder om en stund. Ska nu städa mitt rum efter som en gammal barndomsvän kommer över ikväll och vi ska snacka massa skit med lite vin.
Kram på er så länge!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Bella

fint hår :D

2010-07-20 @ 17:33:14
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0