Föddelsedags tips & godnatt

Har två nära vänner till mig som fyller år snart, och nja när man har svårt att komma på vad man ska köpa i pressent till dem och dom har allt dem behöver. Ja då så slå ihop er några stycken och gå in på Sexvaruhuset och aa de e bara välja dära haha, kan bara säga att mina två tjejkompisar kommer dö av garv den dagen dom fyller år :). Men gör bara de om ni kan skämta och skoja med den som fyller år...

Och med det säger jag godnatt faktist, ska ta och krypa ner i sängen och kolla på Tre kronor

Sov gott!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Becca med C

Feeett bra, drar jag till italien idag!!

Fråga gärna en fråga eller två i min frågestund :) Radera den här kommentaren om du inte gillar den, men du skulle verkligen göra min dag. Kramisar

2010-07-24 @ 10:12:10
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0