18 Januari

Har så mycket att göra i skolan just nu och det händer så mycket i mitt liv med så då kommer bloggen åt sidan. Är sjuk också så har ingen ork att sitta vid datan heller, men ska göra ett försök att skriva lite nu iallafall.

Klockan är halv 2 och jag sover inte än ? är inte ett dugg trött! Ska på möte i mogon med rektorn och sen göra ett prov. Får nya scheman hela tiden så FATTAR ingeting inom min skola just nu men men! Sen blir de av ti stan och ska fixa en grej till mamma sen köpa BIOBILJETTER ska ju se filmen snabba cash, det är ett MÅSTE! Sen ska jag träffa en gammal vän och snacka lite skit och tillsist hem och försöka bli frisk och färga håret! Så ser min morgondag ut!


Nytt år, nya tag, ny start då passar man även på att skaffa nytt numer ( som vanligt, gör ju det ofta!) men jävligt skönt vargie gång!

Men nu ska ja ta min tid att tänka lite, har ganska mycket att tänka på.. så ha de bra så hörs vi när vi hörs.

bjuder på en låt som jag bara ÄLKSKAR...


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0