Blues - Ta Mig Bort


Ta mig bort – säg kan du ta mig – ta mig bort härifrån
ta mig bort – jag ber dig mig bort – vill ba försvinna nå’n gång
Ta mig bort – ta mig bort bort långt härifrån
skulle va så skönt att ba försvinna en gång
ta mig bort ta mig långt bort härifrån
säg mig, har du aldrig känt att du ba längtar bort

Dom säger att livet ska va skönt att leva men ändå gör vi allting så
svårt, se de så mycke som man vill veta å så mycke kunskap
som man vill åt, för de sägs att den som söker han ska finna
och den som frågar ska få svar, kan inte stanna till och
njuta om än så bara ett litet tag, för de många saker som
distraherar gör det svårt att hålla blicken klar, se vi é så upptagna
med att planera att man lätt glömmer bort idag så jag ber dig…

Ta mig bort – säg kan du ta mig – ta mig bort härifrån
ta mig bort – jag ber dig mig bort – vill ba försvinna nå’n gång
Ta mig bort – ta mig bort bort långt härifrån
skulle va så skönt att ba försvinna en gång
ta mig bort ta mig långt bort härifrån
säg mig, har du aldrig känt att du ba längtar bort

Se ibland kommer känslan att man bá vill försvinna
dra en Forrest Gump sätta på sig skorna o bá springa,
utan nån som helst mål eller mening
för allt för ofta känns livet som en lång stor hägring, se de så lätt
att göra annat medans livet glider en förbi, min största skräck är
att en dag vakna och inse att det finns för lite tid, för man har bara
ett enda liv att leva o jag vägrar stå och titta på brevid,
jag sa, har bara ett enda liv att leva
o jag vägrar stå och titta brevid,
så jag ber dig…

Ta mig bort – säg kan du ta mig – ta mig bort härifrån
ta mig bort – jag ber dig mig bort – vill ba försvinna nå’n gång
Ta mig bort – ta mig bort bort långt härifrån
skulle va så skönt att ba försvinna en gång
ta mig bort ta mig långt bort härifrån
säg mig, har du aldrig känt att du ba längtar bort

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Gabriella

Sv: Hallå där! Fint att höra ifrån dig=) Här är det bra men rackarns kallt alltså. Vill ha vår, är less på kylan. Hur är läget hos dig? Kram

2010-02-24 @ 22:23:40
URL: http://elephantzoul.blogg.se/
Postat av: kaori

Hej! tack för kommentaren! :) ja jag använder en blondering & avfärgning det är i ett :) Det är Garnier D+ Nutrisse blond jag använder. har färgar 5 gånger än så länge och mitt hår är inte slitet någonstans än :) Så det är det bästa jag provat! Kram

2010-02-25 @ 14:11:55
URL: http://kaori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0