Hemmakväll

Sitter med min syster & Milton och kolla på Så mycket bättre reprisen. Va i tvättstugan så nu har man rena klädder med. Ska väl ta tag i pluggandet nu, fast jag inte alls har lust....Bläää


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: v

2010-12-05 @ 19:07:10
Postat av: victoria

alltså jag har ju ett land som jag verkligen älskar! både kulturellt och som land..

det är egypten! jag älskar verkligen det landet så det blir en resa till egypten ännu en gång, om det nu blir något <3

hoppas på att redan åka dit igen nu i sommar!

har du något favoritland? :)

2010-12-05 @ 19:08:37
URL: http://viiccanwws.blogg.se/
Postat av: victoria

Jag vet egentligen inte varför jag älskar Egypten, det är ett fint land med härliga människor och ett land med en enorm historia och landet är uppbyggt av enorma mästerverk..

Det är bara ett underbart land helt enkelt ! Jag har en hel bok om forntida Egypten som jag läser.. Så jävla geek är jag :-P

Tack detsamma och aa, visst är mimmi söt ? :-D :-D

2010-12-05 @ 22:35:33
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0