Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän, har inte riktigt någon bästa vän har mer närstående vänner och ett fåtal som jag kan lita på till 100%!

 Men kan ta upp en tjej vid namn Emelie Hallman, en tjej som började i min skola en modig tjej som kom och vågade jag skulle adlrgi vågat komma in i en klass i 2:an som redan känner varandra och har en gemenskap. Hade väl en del åsikter om att en ny tjej skulle börja men gav henne en chans. Och jag är glad att jag gav henne en chans, hon är en brud som inte är någon annan lik. Så jävla ärlig och underbar människa vacker och inteligent. Jag älskar denna tjej över hela mitt hjärta, handen på hjärtat tackar faktist GUD att jag lärde känna henne!

En annan tjej som jag har nära hjärtat och en rba relation till är Paula Ahrgren, kännt denna tjej i 5-6 år nu tror jag att det är. Vi har gått igenom skratt och tårar, smärta och lycka man vi har alltid hållt ihop. Tider har varit dåligt tiderna har varit bra men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Och jag är jävligt glad att vi har varandra och kommer alltid att vara du & jag kvar till sluter eller vad vare vi brukar säga? Love u baby!!!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Jennie - The Way I Am

Sv: Tack så mycket :)

2010-12-07 @ 12:52:53
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0