Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek

Jag var nog 14 om jag inte har helt fel, en utlänsk kille som var äldre än mig. Vi träffades intimt under en kort period som sen ledde till att vi blev tillsammans. Men han fick inte ha tjej, så han var tvungen att ljuga så fort han skulle träffa mig eller när vi skulle göra något. Ibörjan gick allt bra faktist, dem första månaderna men tillslut så fugerade det inte med tiden, hatade dem lögnerna som man va tvungen att ha, att man var tvungen att tänka på vart man va, vad man gjode och fick tänkta på det mer än han i vissa stunder. Kärleken gör en blind det är något som stämmer. Vi höll ihop i 4 månader (tror jag det va) sen så var det jag som gjorde slut, pga många anledningar.


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: victoria

aa, kärleken gör verkligen en blind.

är allt bra med dig idag?

hur har dagen spenderats ?

kramis :) <3

2010-12-02 @ 20:31:11
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0