De e för oss som solen går upp...♥

Ibland när någon som är ens närmast hjärtat mår dåligt, sitter och gråter om kvällarna och du vill hjälpa till men vet inte riktigt vad man ska göra för att få den personen att må bra, vad gör man då igenkligen ? Jag vet ju hur det är, det vet nog alla man kan bara lösa sina egna problem själv men man kan bli stöttad och få prata med ens nära, men det är aldrig dom som kan lösa ens problem åt en brukar oftast bara bli värre då. Just nu sitter jag och tänker på min Storasyster, alla vi har motgångar och det går sakta sakta upp men just  när man sitter dära så ser allt bara skit ut. Men jag vill säga till dig kämpa på, du är stark du har gått igenkom så mycket så jag vet att du kommer att klara detta också. Jag tror på dig, och det gör många. Jag älskar dig syster, finns för dig i vått och tort!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0