Remember

Sorry för dåligt uppdateraden, men har ju haft lov och sista dagen på lovet nu dessutom. De har hänt så mycket, men har samtidigt haft galet kul med mina tjejer. Tills i Torsdags, då det kom ett dödsbesked igen, orkar snart inte. Varför ska det alltid hända mig? Räcker det inte snart, gud varför göra du så emot mig ? Trodde att de hära året skulle bli bra, att jag skulle slippa massa skit och jobbiga saker, men nej da det bara forsätter. Hur mycket ska en människa orka, varför händer allt just mig ?

Men mer får ni faktist inte veta, har ju faktist ett privat liv med. Sov hos Annas bror igår, de va mysigt snackade en massa som vanligt. Har sån ILSKA och FÖRBANNELSE inom mig på vissa, skulel bara vela skrika och slå och slå någonting så att jag kan få ut alla agritioner som finns inom mig.

Mamma är i alla fall hemma igen, skönt har saknat henne och behöver mamma, hon är mitt allt!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Becca med C

Men gud gumman :( Vet exakt hur det känns! Det är förjävligt. Men du får inte gå runt och ta skuld eller så på dig bara. För då blir det bara värre. Man får kämpa. Life is a bitch - trust me, i know :(

2010-04-11 @ 01:23:27
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0