Ont i huvet!

Försov mig i morrse typiskt mig men men, mamma körde mig med hundne och det. Sen gick ja hem fixade mig drog till skolan, nytt schema och massa tråkiga lektioner skolan gic skit segt, skulle träffa min töntiga bror Hashim men nej så blev det inte. Efter skolan åkte jag med Anna skulle kolla om min telefon och jag ska tydligen få en ny en Sony ericsson w595 så får väl hoppas på de bästa att telefonen är bra! Sen drog jag och Anna och käkade träffade på Chanel en stund sen hämtade ja hunden va ute och gick med henne i 45 min, kom hem för en studn sen och sitter med värsta huvudvärken. Väntar på att kolckan ska bli 9 så jag kan kolla på mitt favo-program som börjar igen nämligen ANDRA AVENYN! Hahahaha...men jag ÄLSKAR den serien!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0