Ny dag, men sjukare

Vaknade idag och fixade mig men måde ingen bra så jag gick och la mig igen, blir bara sjukare och sjukare så snart blir de någ till en läkare för min del! Just nu så sitter jag och försöker plugga men de e skit tråkigt har tydligen något förhör i skolan i Psykologi på Torsdag va itne på lektionen men kan ju försöka plugga ändå men det är värkligen inte kul! Ska ti skolan i morron i alla fall fast har en jätte lång dag börjar 20 över 8 och slutar kvart i 5. Men men skolan är ju skolan kommer i alla fall få ett jobb i framtiden hoppas jag !

Jag saknar min storasyster otroligt mkt, är inte van att träffa dig så hära lite va fan. alla kommer kunna bli bättre om du kommer hem!

Nej ni, nu ska ja ge er lite sminktips sen ska ja förtsätta plugga & lyssna på musik

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0