never look back again

Va på utvecklings samtal idag med mamma & syster vi båda hade det samtidigt, och det gick faktist bra haha. Skolan är ju fortfarande snurrig men men vad ska man göra de e bara att bita ihop! Sen damsög ja och sis bilen åt mamma. Sen till Farsta och bytte kjedjan till mitt halsband jag fick i föddelsedagspresent av storesyster. Sen hem skönt att vara hemma, har försökt plugga lite, städat min garderob, duchsat sen kollade jag på Idol, och självklart Älska, hatade förort! Sen nu sitter jag hära och lyssnar på en låt som finns i mitt huvud så det blir dagens låt;




Men nu ska ja fortsätta att prata med robin så hej så länge ♥

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: malin

Njaa, jag kommer nog inte ihåg isåfall vad det var :) haha

2009-09-29 @ 13:35:21
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0