Luktar brända popcorn hemma!

Åkte till skolan men de va bara jag och Franchi dära lite mobbade men men, allting i skolan gik faktist jätte bra. Träffade lillebror snabbt också idag. Sen drog jag och träffade min uderbara Ina satt och käkade glass i gullmars sen stak vi hem till henne och tog de lungt, va dära tills typ 7 sen gick jag hem pluggat och kollat på andra avenyn, det är det jag har gjort idag faktist. vet ej mer vad jag ska skriva så jag lägger upp en bild som ÄR till INA


Kärlek till dig tjejen, du är GULD värd!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: ina

Vad fint ju:D Du är mer värd än diamanter<3 älskar dig

2009-09-15 @ 22:50:38
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0