kusin det häära är till dig


ja jag är fortfarnde vaken, kan itne sova faktist. Va inne på facebook nyss och kollade på en tjejkompis och hon hade dn hära låten på sin sida. Det är ju DIN och MIN låt, så jag sa mig ner i sängen och lyssnade på den och det var då som tårarna började komma. Sitter och tänker tillbaka på de vi hade tillsammans vi som aldrig svek varandra, vi som alltid fanns dära för varandra. De sägs ju att tiden läger alla sår, men de tar för lång tid nu. Det ända jag vill är att träffa dig och få prata ut om allting. Men det kommer tydligen inte kunna gå efter som tiden finns inte när ja kan då kan itne du, när du kan då kan inte jag. Men snälla jag ber dig snart? bara en timme de e det jag vill ta ifrån dig just nu bara få krama dig, prata om allting bara få se dig skulle göra mig lycklig!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0