Kärlek

Tror du på att du kan bli tillsammans med någon som du redan har varit tillsammans med? Det tror jag på faktist, man kanse måste vara ifrån varandra ett tag i alla fall kunna vara vänner en tid. Men sen tror jag att kan kan börja om pånytt. Det kanse inte kommer bli som det än gång va, men antingen blir det sämmre eller så kan det bara bli bättre! Kärlek är ju någonting underbart det gäller ju bara att få uppleve riktig kärlek och ge kärlek till den du tycker om.

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: ina

Tror mig, jag har provat! det sluta i kaos! Fanns en anledning till varför det tog slut första gången!

Fast jag ska väl inte säga något! Jag har otroligt otur i kärlek och tur i spel xD så hehe (a)

love<3

2009-09-15 @ 22:24:37
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0