Idag är det min dag :D!

Då var mn ett år äldre haha. Idag vaknade jag med VÄRSTA huduvvärken har inte varit så bakis på länge men men. Somnade runt halv 4 hade först middag hemma med mina underbara tjejer jätte mysigt, sen började vi smådricka chilla prata och lekte. Sen kom alan och hand 2 kompisar så vi satt och chillade hela kvällen. Allt får ni ju inte veta vad som hände under hela kvällen :). Fick också mkt persenter av mina finaste hihi

Jag fick
tjocktröjor
kofter
örhängen
armband
halsband
körkortsboken
nytt överkast till sängen
ken ring´s skiva
pengar
parfym
blommor
m,m :)

En sak som jag tror i alla fall och ina också är att badkaren dras till mig och jag till dom haha =)

nej ni nu får ni lite bilder ifrån igår istället



hoppas ni har haft en jätte bra helg
nu ska jag fortsätta att fira
för det är faktist MIN dag idag!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0