förlåt

Igår vart det ingen skola för mig, va hemma istället som så sen åkte jag med min storasysteroch fikade med min låssasyrra och deras kompis sen drog vi vidare till sickla och kollade i alla möjliga affärer sen vidare och kollade på födelsedagspresenter till mig nu fyller jag år om bara 4 dagar weeeeiii :D! Sen hjälpte hon mig att hämta hunden sista gången.  Sen drog vi hem och ja pluggade känenr mig duktigt faktist. Chill kväll framför tv:en sen bara.

Idag så ska ja åka med mamma & handla lite till min föddelsedag och sånt sen måste jag städa städa städa blä!

Mår inte så bra igenkligen men men de går väl över med tiden :)


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0