Dålig uppdatering

Igår så åkte jag till Södertälje med mamma till släkten mysigt mysigt, träffade Anna en stund på kvällen. Sen i morrse va jag uppe klockan 6 för att jobbet började, gick hem och la mig igen fast jag skulle till skolan eller till vårdcentralen men nej nej så blev det inte. Åkte och träffade Barbie vi käkade sen åkte vi till Farsta gick runt dära och kollade efter lite saker och pratade massa skit, sen åkte vi vidare till handen och kollade även i deras centrum köpte lite nytt smink och sånna saker. Paula kom ditt och vi åkte till Dalen sen vidare till för att hämta hunden gick och lämmnade henne, fick änven redan min lön idag jippie! Sen drog vi och köpte glass satte oss i en park och pratde, mysigt faktist. Sen kom ja hem och nu har jag satt inpakning i håret ansiktsmask och massa andra saker så nu luktar hela jag jordgubb haha! Nu ska ja fixa lite, åker ju i morron efter jobbet!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0