9 månader av året har redan gått!

För min del har det hära 9 månaderna varit en kamp genom både sorg, smärta men även lycka! Har gått igenom jätte jobbiga saker, saker som har gjort riktigt ont. Men samtidigt jätte många lyckliga stunder och de bästa är väl att året inte är slut än eller?

Nått jag har lärt mig i alla fall är att jag inte ska ta vänner för giver, hålla hårt i mina när och kära man vet ALDRIG när dom försvinner. Samtidigt som jag har börjat få ordning på skolan, och sköter mig. även fått reda på att jag ska bli moster och fått en del nya små kusiner också. Nått bättre kontakt med syskon, och de som saknar för att mitt familjeliv ska vara perfekt är nog min storasyster, det är en stor saknad efter henne. Men mitt mål till deccember nu är att sköta mig i skolan. Vill ju faktist ha min egen framtid och att den ska vara bra, men även göra familjen lycklig för dom e allt för mig ♥

Det är även många som har stötat mig igenom allting vad det än har varit, och jag vill tacka er för det de har hjälpt mig jätte mycket! Men jag vill farmförallt tacka Ina barbie hols, för allt stöd!

3 månader kvar av detta år...

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Evelina Boivie

aha, okej! Krya på dig :) ska snart cykla iväg till min pojkvän! :)

2009-09-30 @ 22:35:01
URL: http://evelinnas.blogg.se/
Postat av: ina

9månader... Det är bra jessica! kul att båda tänker på framtiden! Tror båda behövde tänka på den, annars hade vi nog fortsett leka fram. Men jag kommer alltid finnas för dig vad som än händer! älskar dig lilleplutt<3

2009-10-01 @ 00:01:01
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0