7 dagar kvar

Har inte skrivit på 2 dagar nu, vet ej om jag orkar har så himla mycket just nu men samtidigt är det skönt att skriva av sig så aa vi får se hur det blir med själva bloggandet i förtsättningen.

Igår så va jag på ikea och fick tidigta föddelsedags pressenter av mamma blev fint i mitt rum nu faktist, sen lite grejer som ja fick tills den dagen jag flyttar hemifrån. Sen lagade jag mat hemma och hade en myskväll med mamma & sötnosen, sen idag så var jag med mamma och röstade i kyrkan fattade inte så mkt men röstade i alla fall. Sen tvättade jag bilden och städade den åt mamma efter alla hundar och varit dära. Sen kom hem för en stund sen, har prov i morron och det hade jag glömmt det va lillasyster som påminnde mig om att vi hade det, så ska försöka plugga. Men jag tänker slänga in en låt som spelas i mina högtalere hela tiden just nu, och 1 bild :)



Jag, Emelie & Ina the voice 09

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0