Min sunshine kom och gjorde mig sällskap!

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket, men min killkompis hade drömmt en dröm om att han va hemma hos mig så ja då va han tydligen tvungen att göra så också haha! Så ja hem till mig kom han och vi hade ja kuddkrig, snackade om allting och chillade bara mysigt faktist! Han är den bästa jag har, den som alltid förstår en och alltid finns för en! BIG LOVE TO YOU BROTHER!

Men men följde honom till tunnelbannan vid typ 9 sen kom jag hem kollade lite på efterlyst sen nu sitter jag hära vid datan är inte ett dugg trött men jag ska försöka sova ändå snart, skola i morgon ju men ja vet inte vi får väl se hur det blir!

Bästemde nyss med barbie att vi ska till skansen på lördag haha ska bli mysigt att vara med min underbara tjej!




( Ja han hatar ju när man tar iblder, då blir det bilder i smyg! )


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Jennifer

Ja jag kan en del, gör ibland headers :)

2009-10-15 @ 11:36:39
URL: http://eviigheten.blogg.se/
Postat av: Emelie Angelica

Tja! Det är prima. Tack så mycket.

Ja jag kan så jag klarar mig. www.designadinblogg.se/ är en bra hemsida om du inte kan saker i huvudet! ;)

2009-10-15 @ 21:22:45
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0