Blir bättre på bloggandet efter lovet!

Sitter just nu och väntar på att idol ska börja igen och jag hoppas att Rabih & Eddie INTE åker ut hihi. Idag så fick vi ett tråkigt besked igen en nära i familjen har dött, så alla mina planer inför kvällen med festande och allting ställdes inte och det blev en familje dag istället. Åkte med mamma och handlade massa saker tills vi ska åka på kryssingen om en vecka, längtar faktist hihi. Ska åka med mamma,morbror, två kusiner, Barbie, Anna & någon mer tror jag det va så hoppas det kommer bli kul

Igår så vart jag med Rebecka hela dagen, mysigt faktist träffade en del gammla tjejer som man inte träffar ofta men det ska de bli ändringar på faktist! Kom väl hem runt 2 så det blev inget bloggande dära heller men som ni ser på rubriken snart är ju lovet slut. Då börjar allvaret igen och det inebär också mer bloggande för Jessica.

Nu ska lag ladda upp bilder, sen vänta på att idol börjar igen :)

Har bara en sak tillsist och säga; " Du kan hjälpa någon om den själv vill, vill den personen inte då kommer du ALDRIG att lyckas. Men tappa inte hoppet i första tag"!

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0