Tisdag 23:50



Kanse nte så bra uppdatering men jag försöker iallafall! Drog och käkade lunch med mamma ute mysigt faktist, sen så har jag pluggat ungefär hela dagen, skolan tror tydligen att jag inte gör mina grejer bara för att ja är hemma ? Men det är fel fel fel Jess gör mycket men mest på nätterna! Har såna grova svåra sömnproblem och ahr haft det i 2 veckors tid nu det är inte kul kan ja säga er, men i morgon ska ja ta mig till skolan varesig jag sover eller inte har sovit! Ska få en sak av älskade lillebror i morgon i skolan som tydligen ska hjälpa mig med att sova så ja vi får se hur det går. I morgon blir det till Södertälje efter skolan, men nu ska ja fortsätta prata med Azad & fixa naglarna peace!

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0