Lillasyster gästbloggar

ursäka om jag stör i den lyckliga stugan hälsa mannen och barnen har du slöja på huvudet än eller?
jag digga dig men nu dissar jag dig så jävla hårt som det går du e på min svarta lista och det är inte många som e det ja sjunker nu till din nivå och säger ja vet inte vad men du la ribban där. för det första så e det super att ha kille och det är skit bra att du har kille och det går bra men man kan ha kille och vänner sammtidigt det handlar inte om svartsjuka vet inte hur du tänker där de är mer att man vill umgås med dig med men det finns ju ingen tid. fråga mig har haft kille i 3 ÅR och ändå kan var med vänner och allt det där. det är dumt att låta en kille ta över ens liv helt och hållet och göar allt han säger man e en egen indevid och har ett eget liv självständighet om det säger dig något. men sånt kanske du kommer se senare om det tar slut. och jessi har ställt upp för dig så snacka inte skit att hon inte har gjort det och du har ställt upp för henne de e sånt vänner gör det är ingen jävla tävling om vem som har ställt upp mäst och bla bla bla......................
tänk efeter innan du säger saker emelie det finns mycket som jessi aldrig berättat och kommer aldrig berätta som du och hon delar själva så snacka inte att hon e falsk för det handlar inte om falskhet. slå upp ordet falskhet och lär dig vad det är först.och hon kom inte krypande tillbacka till dig det var det bästa ja har hört det här året. hon ville vara snäll och trevlig och undra om du ville komma på hennes födelsedag och ja vet inte om du har frågat men vi alla ville att du skulle komma och vi var förstående med att du inte kom men visst få det som att låta som att ja vet inte vad. om jag minns rätt så skulle ni ses men det blev inte så för du hörde aldrig av dig så skull inte i från dig lägg ner va fan vart har din hjärna tagit vägen. det här är en diskution mellan dig och mig glöm inte det så blanda inte in jessi med att jag skriver till dig för jag är en egen indevid människa du vet självständig eller har du inte hunnit slå upp det ordet än.  du förstör dig själv med dina konstiga ord tänk innan säger jag bara tänk innan och du vet väll inte hur man håller tyst eller är en mogen människa. även om man bråkar tycker man ju om varandra men tydligen inte det är sund emelie du är ju en fin människa blir riktigt förbannad på sånt här jag känner mig som 10 år men det skiter jag i just nu för som sagt du la RIBBAN DÄR.


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0