Begravning 1 i morgon



Det va inte många år sen jag själv satt och sa när folk i min omgivning gick på begravningar så sa jag alltid " jag har aldrig varit på en begravning, och det kommer nog inte hände på väldigt länge". Men jag hade fel , snart blir det en andra begravningen för mig på måndre än ett år. Hoppas att alltig kommer att gå bra, sen blir det en på fredag också. Men nu sitter jag hemma och försöker tänka på posetiva tankar tills i morgon även fast det inte är lätt, önska mig lycka till.


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Trees

Jag har vart ute med kompisar och handalt julklappar:D sj?

2009-11-29 @ 23:03:21
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0