Lov & next ikea

Dålig på att skirva, men har tröttnat eller tappat orken kanse man ska kalla det för. Men här kommer iallafall ett littet inlägg innan jag drar.

håller på att kolla runt efter en Amstaff, ska ju köpa hund har redan min systers hund men nu vill jag ha en egen, och om jag hittar en blir det min julklapp. Weeeii säger jag bara vad ja längtar.

Lov lov lov lov är det för mig idag SKÖNT!

Ska snar dra mig emot Becka sen möta syster & Barbie och vi ska till kungens kurva våran årliga rundtur med mass shopping & såklart ikea! Så ja ut i snön ska man!

Just GALET mkt snö har det ju kommit! Mysigt jag har klagat på att inte det har varit någon snö men nu är det ju massa så ska inte klaga.

Men nu ska ja fixa lite till sen ta pengarna och dra, hörs nog ikväll!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0