Fint

Sjukt, kom och tänka på en sak nu och tänkte att jag behövde skriva av mig lite så jag satt och skrev på ett papper sen så vara ju såhära ungefär 2 veckor innan jag skulle på begravning för min bror så satt jag och lyssnade på en låt jätte mycket, och tänkte på bland annat honom när jag hörde den. Sen när jag satt där i kyrkan och ser mig omkring sen efter en stund så ställer sig en tjej brevid alla blommor med en gittar och börjar att spela och sjuka och då vare den låten som jag har lyssnat på innan, sjukt läskigt allting!
Men det va jätte vackert!



Utan dina andetag..


Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Gabriella

sv: oj vilket sammanträffande, kan tänka mej att det var läskigt. vilken vacker text!=) vem är det som sjunger? skönt å ta det lugnt, här har det oxå varit rätt lugnt i helgen. vad bra att du hittat nästan alla julklapar! själv ska jag börja inhandla imorrn, men faktiskt är jag inte stressad! haha det blir nog bra=)

2009-12-21 @ 19:58:32
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0