Är galet trött

Kom hem för en timme sen. Va med ina och åt lunch sen så har vi gjort massa saker va i Farsta och kollade lite julklappar, svårt som f*n att köpa en julklapp till min killkompis men hoppas att jag hittar nått tillslut. Sen träffade vi Hashim & hans kusin i axelsberg och vyta julklappar, satt och snackade lite. Sen träffade systeryster liten stund sen nu är jag hemma.

Ni ska få se bilder på min julklapp jag fick ifrån lillebror senare..

Bästellde nyss en tröja ifrån Topstreetwear



Nu ska jag lyssna lite på musik, maila till min mentor och chilla inne på facebook. Ingen skola i mogon ska nämligen göra en annan hemlig sak...;)

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Andréa

Sv: I helgen har jag varit i Umeå och hälsat på syrran som bor där :) Vad har du gjort?

2009-12-07 @ 21:42:13
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: vad bra att du trivs! vad ska du plugga vidare till? blir det inom samma ämne måntro?=) haha ja visst är det så. finns alltid en massa saker som väcker vill-ha begär. känner igen det där=) helgen har bestått av plugg, är så mkt sånt innan jul tyvärr. å lite gott att äta. vad har du hittat på för kul? julklappar ja, hjälp jag har inte ens startat!

2009-12-07 @ 23:56:51
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0