Trött

va ju uppe kl 7 i morse så just nu sitter jag helt död i sängen framför datan, vill sova men samtidigt inte! haha svårt val men men är ju ledig i morron skit skönt å behöver itne gå upp tidigt lr någonting. Om såklart inte min killkompis stressar mig. Sitter jsut nu och tänker på min föddelsedag det är ju inte långt kvar ju, och vet inte rikigt vad ja ska göra om det blir Kryssning eller någon fest eller bara chilla galet. Lite svårt men men vi får väl se vad som händer tillslut.

Just nu så sitter jag & kollar in Elias nya shema på datan & chattar även med min bästis de va länge sen ja snackade med honom ju, i have miss it and i have miss you!

Men men har nte så mkt mera att skriva just nu, ska nog sova snart i alla fall försöka.

Godnatt sötnosar

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0