Trött på skolan & redan trött på regnet

Drog till skolan idag, men när vi kom ditt så ja va vi tydligen lediga idag igen, fattar ingenting men dome tydligen inte klara med att planera våran klass och vad dom nu pratade om, Så vi drog dära ifrån träffade Lorrin ett tag chillade bara, sen drog ja & Anna till Solna käkade och snackade skit i regnt, vill inte ha regn hatar regn! Sen åkte hon hmåt och jag gick och hälsade på Joni en stund satt & snackade drack varm chocklad & käkade Kycklingsallad & han betalde maten igen haha! Sen kom hans syster ditt och vi drog till Solna centrum och gick till banken men de puckot klarar tydligen inte av att läsa så han står vid en maskin i 15 min innan han ber mig om hjälp öppna ögonen istället haha! Sen drog ja där ifrån skulle möta Ina och dra till Sickla men hon somnade så jag åkte hem, och öppnade ett brev som hade kommit till mg och det var mitt ÖVNINGSKÖRSPAKET  öppnade den fast igenkligen ja inte får få den för en jag fyller år men men nu ska jag börja plugga plugga plugga
bloggar senare ikväll

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0