Söndag 22:24

Bara varit hemma hela dagen blir bara sjukare och sjukarre nu har ja ont i halsen & värsta hostan igen va fan inte kul alltså. Så a har kollar på massa filmer på tv lagat mat och städat lite tills mamma kom hem , sen nu sitter jag och funderar på vilket extra jobb jag ska ta av alla dom olika ja har fått erbjudande om, lite svårt men måste bästemma mgi snart.. ska ju börja spara pengar till två utomlandsresor och en ny vinterjacka .

Just nu sitter jag och lyssnar på en låt som påminner min om bror, skulle ju till din grav idag men så blev det inte kanse åker ditt i morron eller under veckan. Hoppas du har det bäst där  uppe bland alla fina änglar.


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0