saknar dig

Det är jobbig att inte ha dig vid min sida längre, du fanns alltid dära för mig och jag kunde prata med dig om allting även fast det va stor ålders skillnad mellan oss. Sista gången jag träffade dig, bara ett tag dagar innan du försvan så kom du till mig när mamma inte hörde så bärettade du om saker som du gjorde är du va i min ålder, och att ja ska leva mitt liv på mitt sätt och skita i alla andra. Men du sa även att vi måste börja ses mer för att du inte hade lång tid kvar. Hade jag vetat att det va sista gången jag träffade dig skulle jag inte gått där ifrån så snabbt. Allt bara snurrar i mitt huve just nu och det va alltid då jag kunde vända mig till dig. Men nu är det bara att inse du kommer aldrig komma tillbaka till den hära platsen, men du kommer alltid att finnas med mig och jag tänker på dig ofta!

Vila i frid gudmor 3/2-2009


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0