Lev ditt eget liv

Har suttit och pluggat lite på körkorten satte på filmen som jag fick med också den är ju 3 timmar så jag va ju tvungen att börja kolla på den, men jag råkade somna sen ringde sötnosen Josef och väckte mig haha. Prövade att göra teori testet utan att ha pluggat någonting och jag tyckte jag va duktigt ändå fick många rätt. Sen så har ja städat hemma, fixat ett jobb så jag kommer att börja jobba snart också på sidan om lite extra sådära. Sen just nu sitter jag och pratar med M i telefonen och har gjort de i typ 2 timmar hihi.  nej men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, bloggar nog mera i morron för ska inte sitta vid datan så länge till
eller justa spana in tjejbloggen
Grilsonly.blogg.se


GODNATT SOV GOTT SÖTNOSAR


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0