Godmorron

Dålig uppdatering men nu har ha fått ideer vad jag ska skriva om i bloggen tack alla i från msn som hjälpte mig, och ifrån bloggen förstårs! Igår så åkte ja snabbt till gammla stan träffade J en stund sen så träffade jag min älskade Barbie tack för att du finns gumman, va med henne en stund sen träffade vi Anna, Paula, CHristina och Felicia chillade med dom en stund. Sen följde Anna Barbie och PAula mig hem tack sötnosar!

Ska fixa mig nu för att jag ska iväg till skolan och se vad dom har att säga till oss idag haha. Men jag bloggar mera ikväll och då ska j även börja skriva om lite olika saker. Men ni får ha de BÄST så länge se hörs vi senare bebes!

Slänger upp en bild på mig & Sötnos


Du är den som förstår mig mest


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0