Gammal vänskap

vet igenkligen inte vart jag ska börja, här om dagen så hörde jag massa saker om en gammal barndomskompis till mig. Och det gjorde ont att få höra de. Du har alltid varit den som brydd dig om alla andra och va snäll mot allt & alla. Men tydligen så lönar det sig inte att vara så snäll för nu tyvär har det blivit som de har blviit, ibland önskar ja att någonting kunde hända dig så att du kanse fattar att du är påväg till fel hål. Men samtidigt så vill jag inte att någonting ska hända dig för du är en sån jävla fin tjej inerst inne! Jag älskar ig även fast du håller på såhär och bara för att vi kanse inte är så som vi va förut så vill jag fortfarande att du ska lyckas och att det ska gå bra för dig. Jag kommer alltid att finnas för dig, men snälla sluta med de du håller på med..de e inte bra vägar du harvalt.. och de gör ont att behöva se dig gå den dåigt vägen..

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0