Första skoldagen!

Sitter hemma hos Barbie just nu, hon fyller ju år idag så jag drog hit efter jag hadde varit i skolan. Det gick väl sådära i skolan idag faktist, men hoppas på att vi får det så som vi vill ha det tillsut. Träffade Hashim på Rasten den lilla sötnosen haha! Riktigt kul att se honom faktist. Ja nu sitter jag hära medánd Ina e ute i käöket och pratar med sin mamma :). Kanse ska förbi Joni en stund till hans affär sen ska jag nog vara med Cissi, Linaah, Ina & kanse becka ikväll. Men vi får se hur det blir. Ledig i morron så skönt känns lite onödigt att gå till skolan en dag o sen ledig tills på måndag haha men men man ska väl vara glad!

Ne nu ska ja sluta, bloggar ikväll när jag kommer hem puss puss på er


(Min fianste ina )

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Ina

Du är min finaste underbaraste tjej<3

2009-08-21 @ 00:11:52
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0