Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma har uppfostrat mig helt på egen hand, det är hon som har lärt mig vad som är rätt och vad som är fel. Min såkallade "pappa" har aldrig funits med i min bild, han har aldrig brytt sig om att han har ett barn att ta hand om. Men det är väl inte så konstigt när man nte vet vad Komdom är och hur man använder det, så att man istället får till 9 barn. Men min mamma är en stark kvinna som jag ser upp till och respekterar till 100%!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: victoria

Stackare.. Jodå, själv rullar det på. Vad roligt att gå på Ikea !! Min dag har varit bra.. Hur ska din helg spenderas då ? :-)

2010-12-03 @ 21:00:40
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0