Andra advent


Redan andra advent, tiden går sjukt fort faktist! Sitter hära och lyssnar på musik på högsta volym för att försöka vakna till. Ska väl ta mig till tvättstugan idag har för fan me inga klädder kvar typ.


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: victoria

jag har ungefär samma planer som du :)

tänkte först ta något litet arbete först, bara för att få ihop lite pengar till kanske en lägenhet eller nåt och sen efter ett eller två år plugga vidare, jag kommer inte palla att plugga vidare på än gång efter studenten..

men det första jag ska göra innan jag tar studenten är att ta en utomlandsresa:D

glad andra advent föresten :)

2010-12-05 @ 12:19:50
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0