Hashim Said

En person som betyder mycket i mitt liv,
och som har gjort mycket för mig,
han som är en av mina närmaste

 
Du är alltid förstående och får en att må bra, du är guldvärd
och jag kommer aldrig att lämma din sida!
Du är som min egna lillebror,

JAG ÄLSKAR DIG SUNSHINE


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: anonym

han är ju fan mördare...!? OFTA DU ÄLSKAR EN SÅN JÄVLA DUM PERSON!

JAG SLÅR VAD OM ATT HAN HAR SKJUTIT TUSENTALS MÄNNISKOR!

JAG TYCKER DÅ DE ÄR JÄVLIGT HEMSKT ATT ÄLSKA NÅGON SOM BEGOR MORD !

HAN HÅLLER JU I EN K-PIST ELLER NÅTT !? :O

2009-10-05 @ 14:37:27
Postat av: Angiie ♥

"anonym" din tjockskalle. get a life.

2009-11-21 @ 04:30:06
URL: http://angiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0