Tänk på dig själv

Vänner hit & vänner dit den ena är inte bättre än den andra.
Igenkligen ska men fokusera på sig själv,
och ha sina vänner som stöd i livet.
Och självklart att du ska finnas för dom.
Vissa gånger är det lätt att man missförstår
varadra och inte förstår vad man igenkligen menar,
 eller att man är dålig på att säga vad man
tycker och tänker rakt ut.
Ta vara på dom vännerna som du har,
som betyder någonting för dig.
För såna finns det inte många av,
dom som är ärliga även om det gör ont eller inte.
Dom som alltid finns vid ens sida dag som natt.
 Och som alltid lyssnar när du mår dåligt.
Har du en eller flera såna vänner va glad då.
Jag en få såna vänner,
och jag kommer inte att släppa taget om dom,
för mig betyder dom jätte mycket.
Låt aldrig någon annan komma in mellan
och att du lämmnar den ena för den andra
inte kan acceptera att
du har flera som du bryr dig om.
Utan försök att prata med alla,
på nått sätt går det att komma på en lösning.
En del av mina närmsta vänner är som min familj,
eller iallafall en del av mig och min familj
och jag skulle aldrig kunna svika dom,
utan istället finnas för dom dygnet runt!
Men tänk på dig själv först, låt ingen
annan bästemma över dig!

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0