Tjejen som ser en när alla andra blundar

Va inne på min tjejkompis blogg idag lite snabbt, men ja så läste jag en text som gjorde mig rörd! Tjejen som ser en när alla andra blundar, så känns det inte just nu. Men kanske så det är?

Tjejen som ser en när alla andra blundar, hon som såg till att jag nu bara har ett halvår kvar innan jag är färdigutbildad undersköterska; http://beeautiiiful.blogg.se. Säkerligen hade hon lite fördomar emot mig som kom där för 1½ år sedan som 19åring och skulle börja i deras klass, konstig dialekt och så långt ifrån normal man kan komma ;) Men om hon nu hade det, höll hon dem för sig själv, hon gav mig en chans som många bara kan drömma om att få när de börjar som ny i en klass, dessutom andra året (då resten av klassen redan hunnit komma nära varandra). Jag vet inte vad jag hade gjort utan den tjejen, det enda jag vet är att hon såg mig för den jag var, och hon tar mig än idag för den jag är. Hon har aldrig bett mig ändra på något, hon gillar mig även de dagar jag är helt freakad och det är precis så en äkta vän ska va! Hon är mer mogen än jag själv och mina andra vänner var i hennes ålder, hon tar ansvar och är sjukt omtänksam. Hon har ett hjärta av guld, sannerligen. Och Jessica, jag vet att du säkert skrattar lite just nu när du läser detta, men jag älskar dej ändå ;)

DU ÄR SÅ AMAZING I MINA ÖGON EMELIE!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: emz

tack hjärtat, men de är DU som är amazing! <3

2010-11-11 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0