Sthlm today

Tjjaa snyggingar! Sitter nu hära och lyssnar på Jason erulo in my head så jävla brraaaaa! Ivkäll åker jag hem här ifrån till älskade stockholm. Alla är så dömmande hära bara för att man kommer ifrån en stor stad som stockholm så kollar alla konstigt som om man är en diva och inte går att snacka med en. Men va fan jag äslakr stockholm ja jag gör det, skulle nog aldrig kunna flytta här ifrån faktistk i love it så ere bara! Men igår så drog vi tikll Borlänge och jag fick träffa Min underbara vän R gick runt ett tag och satt inne på en högskola och snackade massa skit. Skönt att träffas fast det va ju ett och ett halft år sen men bättre sent än aldrig eller vad ere man brukar säga?.

Men nu ska jag börja sminka mig sen ringa mamma så att hon kommer i tid till centralen, i miss my familiy!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0