Sorry för dålig uppdatering

Har haft mkt att göra, och då blir det att bloggen hamnar åt sida, men tänkte i alla fall skriva lite nu medans jag har tid.

De som har hänt är att jag och syrran har fixar och trixat en massa hemma, blev skit fint! Vi va på ikea igår kulle köpa soffa, men de blev inte så.

Så har även min lilla kusin Sebastian fyllt 1 år, grattis till den lilla sötnosen, men samma dag som han fyllde år så fick jag en TILL liten tjejkusin, inte fått nått namn än vad jag vet, men grattis till det med:)!

Men nu måste jag tyvär sluta, ska iväg till praktiken nu snart lov igen ju sköönt nästa torsdag börjar det..


kram på er

 


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0