▌▌ ► ■ ◄◄

Hela helgen har jag nästan bara haft en sak som har kommit upp i mitt huvud, och det är tanker till dem finaste som jag har i himlen. Tänker jätte mycket på min gudmor, mina två bröder och 3 andra speciella personer som är där uppe. Saknad går inte att beskriva med ord..


► PLAY THE MOMENTS.
▌▌ PAUSE THE MEMORIES. 
■ STOP THE PAIN. 
◄◄ REWIND THE TIME.

Önskar jag kunde göra det

Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥
Postat av: Elin

Svar: Eller hur, sommarlov ska innehålla SOMMARväder, vad fan är detta liksom:D?!

2010-06-13 @ 22:48:16
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Becca med C

HAHAHAH, jag skäms fan när jag tänker på didan.. Fast jag tänker mer på "DJ-bunny"! Jag dööör! Nej men vi typ "raggade" på varandra på PLAYAHEAD hahahah. Good old times ;)



Aawh gumman. Vet exakt hur du känner dig. Du vet att jag finns här <3 Men skriv till mig på facebook, angående dag då vi träffas :D Pussisar <3

2010-06-14 @ 01:08:00
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0