Tjeeenare

Ina hära.
Jag ska tydligen skriva här en gång i veckan.
Då kanske det är bra att ni får veta vem jag är;)
Som sagt heter Ina. Är 19 år, 20 om 8 månader ca.
Går bageri och konditori programme i Gymnasiet i Enskede gård.
Rätt så kul, Om ni vill ha en tårta så är det ju bara att höra av sig. hahahaha

Hur jag och Jessica känner varandra?
jo det var så här, haha. När vi var små så åkte vi på samma kolla. Så börja vi leka. Efter kollot så tappa vi kontakten. Booh! Tog några år innan vi träffades igen: Minns inte riktigt exakt hur, men lite kanske jag mins;)      Kära lilla Jessica, kan inte vara så lätt för dig att känna mig.
Nej då, så elak är jag väl inte?;) 

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om mig själv, så vi gör det enkelt;)
Ni får ta och läsa Jessicas underbara blogg, så får ni veta lite mer.



Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0