Dålig på att skriva

men har ingen ork till de just nu för upptagen med andra ord. Kollade nyss på efterlyst och blir så förbannad på hur saker kan hända så lätt? Att den flicka har varit spårlöst bort i 13 år och ingen vet någonting ? Att folk bara kan försvinna ifrån dne hära jorden som om dom går under eller någonting. Att det är så enkelt till det visste ja fan inte! Att barn och ungdomar ska få utsättas för såna saker, och alla andra sjuka saker som händer i samhället just nu de gör mig så ARG.... såå nu har jag fått ur lite av mina irritationer:)

Är på ett dåligt humör just nu, lite mycket som händer samtidigt tur att ja har min finaste vid min sida.

Sitter och tänker lite framöver vad som kommer att hända
*Åka till Falun,Borlänge och Västerås under sportlovet
*Samt fira min killkompis som blir 20 :D
*Sköta skolan och praktiken
*sen resten är hemligt för att ta upp för vem som hälst.


Vill även säga grattis till min STORASYSTER som fyller 26 idag och Abdirahman som blir 18 !

Oj, nu ringer mobilen...


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0