Bättre dag idag

handlat lite idag med mamma sen har jag färgat håret OMG säger jag bara haha! Men det är en sak jag har tänkt på mycket och det är människors beteende. Jag ska inte själv säga att jag är värdens bästa för det är jag inte, tror inte att de finns en människa som är helt perfekt det går inte. Alla gör fel, folk missuppfattar och lyssnar inte. Men lär man sig av dom, och lär sig att kunna gå vidare med eller utan att lära sig någonting av det så blir man en bättre person och framförallt mognare.


Någon jag älskar är örhängen, just ringar me love!

Armband,lite fint sådär

Hårfärg/Avfärgning och rouge

Snart ska jag lägga upp bild på min TILLFÄLLIGA hårfärg hahaha!


Lämmna din åsikt,tanke eller liknande ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0